نظرسنجی سایت

تنوع کتابهای موجود بر روی سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 47604

پیوند ها

بررسی عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کننده در خرید محصولات لبنی در ناحیۀ چیتور هندوستان/ ترجمۀ حسن فتحی (کارشناس ارشد جامعه شناسی )


بررسی عوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کننده در خرید محصولات لبنی در ناحیۀ چیتور هندوستان/ ترجمۀ حسن فتحی (کارشناس ارشد جامعه شناسی )

مشخصات محصول:

نوع محصول: پرسشنامه

عنوان: «بررسی عوامل مختلف تأثیرگذار بر رفتار مصرف‌کننده در خرید محصولات لبنی در ناحیۀ چیتور-هندوستان»

حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی

نوع پژوهش: پیمایش اجتماعی

تعداد صفحات: 7

فرمت: PDF

نوع فونت: Lotus

اندازه فونت: 12

فاصلۀ خطوط: 1

پرسشنامه درباره خرید محصولات لبنی (شیر، دوغ، کشک، کره) است.

تعداد سئوال ها:

بخش اول: سئوال‌های 1 تا 8 (8 سئوال: اطلاعات فردی: سن، تحصیلات، محل سکونت، نام شهر یا شهرک، میزان درآمد ماهیانۀ خانوار، تعداد افراد ساکن در خانوار: تعداد افراد بزرگسال- تعداد کودکان زیر 12 سال، عادت غذایی: گیاه خوار- غیرگیاه خوار)

بخش دوم: انگیزۀ مصرف (12 سئوال)

بخش سوم: نگرش‌ها و ارجحیت‌های خرید مصرف‌کننده (44 سئوال-طیف لیکرت)

بخش چهارم: عوامل تأثیرگذار در خرید محصولات لبنی (14 سئوال)

بخش پنجم: تأثیر خانواده و گروه همسالان در خرید محصولات لبنی (16 سئوال)


مبلغ واقعی 15,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 94

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما