پیوند ها
مشخصات محصول:
نوع محصول: پرسشنامه
عنوان: «بررسی عوامل مختلف تأثیرگذار بر رفتار مصرفکننده در خرید محصولات لبنی در ناحیۀ چیتور-هندوستان»
حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی
نوع پژوهش: پیمایش اجتماعی
تعداد صفحات: 7
فرمت: PDF
نوع فونت: Lotus
اندازه فونت: 12
فاصلۀ خطوط: 1
پرسشنامه درباره خرید محصولات لبنی (شیر، دوغ، کشک، کره) است.
تعداد سئوال ها:
بخش اول: سئوالهای 1 تا 8 (8 سئوال: اطلاعات فردی: سن، تحصیلات، محل سکونت، نام شهر یا شهرک، میزان درآمد ماهیانۀ خانوار، تعداد افراد ساکن در خانوار: تعداد افراد بزرگسال- تعداد کودکان زیر 12 سال، عادت غذایی: گیاه خوار- غیرگیاه خوار)
بخش دوم: انگیزۀ مصرف (12 سئوال)
بخش سوم: نگرشها و ارجحیتهای خرید مصرفکننده (44 سئوال-طیف لیکرت)
بخش چهارم: عوامل تأثیرگذار در خرید محصولات لبنی (14 سئوال)
بخش پنجم: تأثیر خانواده و گروه همسالان در خرید محصولات لبنی (16 سئوال)
مبلغ واقعی 15,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان