پیوند ها
مشخصات محصول:
نوع محصول: پرسشنامه
عنوان: «مطالعۀ رضایت مسافران از کیفیت خدمات در شرکت هواپیمایی ایرآسیا مالزی»
حوزه: مدیریت بازرگانی، تحقیقات بازار
پایان نامۀ کارشناسی بازرگانی بین المللی
دانشگاه تنکو عبدالرحمان
دانشکدۀ حسابداری و مدیریت
دپارتمان بازرگانی بین المللی
پژوهشگران: انگ آی جیا؛ لی شی چی؛ تان پِی پی؛ یئو چون یام
سال اجرا: 2012
مترجم: حسن فتحی
تعداد صفحات: 6
فرمت: PDF
نوع فونت: Lotus
اندازه فونت: 12
فاصلۀ خطوط: 1
تعداد سئوال ها:
بخش اول: مشخصات فردی (6 سئوال: جنسیت، سن، نژاد، وضعیت تأهل، وضعیت شغلی، میزان درآمذ، مدرک تحصیلی)
بخش دوم: اطلاعات کلی (8 سئوال)
بخش سوم: نظرهای کلی
1-3) ویژگی های ملموس (5 سئوال-طیف لیکرت)
نمونه سئوال:
1) ایرلاین ایرآسیا هواپیماهای جدید دارد. (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
2-3) برنامه های زمانی حرکت (9 سئوال-طیف لیکرت)
نمونه سئوال:
2) ایرلاین ایرآسیا طبق برنامۀ زمانی از فرودگاه، پرواز کرد. (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
3-3) خدمات ارائهشده توسط کارکنان (فرودگاه) (7 سئوال-طیف لیکرت)
نمونه سئوال:
1) لباس مرتب (خوشلباس) و ظاهر آراسته (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
4-3) خدمات ارائهشده توسط مهمانداران (هواپیما) (7 سئوال-طیف لیکرت)
نمونه سئوال:
6) برخورد صمیمی با مسافران (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
5-3) خدمات آنلاین (5 سئوال- طیف لیکرت)
نمونه سئوال:
1) انتخاب فرودگاهها راحت و آسان است. (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
2) انتخاب تاریخ و زمان [پرواز] راحت و آسان است. (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
6-3) خدمات غذا (6 سئوال- طیف لیکرت)
نمونه سئوال:
1) جذابیت منو غذا (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
2) کیفیت غذا خوب است. (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
3) غذاهای سِروشده جذاب بهنظر میرسند. (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
7-3) میزان رضایت مسافران (5 سئوال- طیف لیکرت)
1) قیمت بلیط هواپیما مناسب بود. (کاملاً موافقم/ موافقم/ نه موافقم نه مخالف/ مخالفم/ کاملاً مخالفم)
پاسخگویان گرامی،
ما دانشجویان سال آخر کارشناسی بازرگانی بینالمللی از دانشگاه تنکو عبدالرحمان هستیم. ما در حال حاضر در حال انجام یک پیمایش برای مطالعۀ رضایت مسافران از کیفیت خدمات در شرکت هواپیمایی ایرآسیا مالزی، هستیم. پاسخهای شما محرمانه خواهد ماند و صرفاً برای اهداف علمی مورد استفاده قرار میگیرد. تکمیل این پرسشنامه حدوداً 10 تا 15 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت.
مبلغ واقعی 20,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان