نظرسنجی سایت

تنوع کتابهای موجود بر روی سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 47319

پیوند ها

«رفتار و نگرش مصرف‌کننده نسبت به آب معدنی در دهلی هندوستان»/ دانشگاه فنی دهلی/ ترجمۀ حسن فتحی (کارشناس ارشد جامعه شناسی)


«رفتار و نگرش مصرف‌کننده نسبت به آب معدنی در دهلی هندوستان»/ دانشگاه فنی دهلی/ ترجمۀ حسن فتحی (کارشناس ارشد جامعه شناسی)

شخصات محصول:

نوع محصول: پرسشنامه

عنوان: «رفتار و نگرش مصرف‌کننده نسبت به آب معدنی: دیدگاهی نسبت به بِرَند آب معدنی سنا جَل»

حوزه: مدیریت بازرگانی، تحقیقات بازار

رسالۀ دکتری

دانشگاه فنی دهلی-هندوستان

دانشکدۀ مدیریت دهلی

پژوهشگر: شوبهارانشا اس. ک. سینک

مترجم: حسن فتحی

تعداد صفحات: 6

فرمت: PDF

نوع فونت: Lotus

اندازه فونت: 12

فاصلۀ خطوط: 1

سلام،

این پیمایش به‌عنوان بخشی از پروژۀ تحقیقاتی من به‌منظور مطالعۀ نگرش مصرف‌کننده و ادراک از آب معدنی، اجرا می‌شود. این مطالعه در تحلیل و پیشنهاد استراتژیها برای سنا جَل، به من کمک خواهد کرد. پاسخ‌های شما نزد من محرمانه خواهد ماند و فقط در این مطالعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. لطفاً چند دقیقه از وقت ارزشمندتان را به تکمیل این پرسشنامه اختصاص دهید.

قبل از تکمیل پرسشنامه، اجازه دهید در مورد سنا جَل توضیح دهم. همانطورکه از نام آن پیداست، سنا جَل یک بِرَند آب معدنی است که در 11 اکتبر 2017، آغاز به‌کار کرد. این ابتکارِ «انجمن رفاه همسران ارتش» است با این هدف که پول جمع‌‌آوری شده، صرف رفاه سربازان، بیوه‌های جنگی و فرزندانِ‌شان شود.

 


مبلغ واقعی 20,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 140

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما