پیوند ها
شخصات محصول:
نوع محصول: پرسشنامه
عنوان: «رفتار و نگرش مصرفکننده نسبت به آب معدنی: دیدگاهی نسبت به بِرَند آب معدنی سنا جَل»
حوزه: مدیریت بازرگانی، تحقیقات بازار
رسالۀ دکتری
دانشگاه فنی دهلی-هندوستان
دانشکدۀ مدیریت دهلی
پژوهشگر: شوبهارانشا اس. ک. سینک
مترجم: حسن فتحی
تعداد صفحات: 6
فرمت: PDF
نوع فونت: Lotus
اندازه فونت: 12
فاصلۀ خطوط: 1
سلام،
این پیمایش بهعنوان بخشی از پروژۀ تحقیقاتی من بهمنظور مطالعۀ نگرش مصرفکننده و ادراک از آب معدنی، اجرا میشود. این مطالعه در تحلیل و پیشنهاد استراتژیها برای سنا جَل، به من کمک خواهد کرد. پاسخهای شما نزد من محرمانه خواهد ماند و فقط در این مطالعه مورد استفاده قرار میگیرد. لطفاً چند دقیقه از وقت ارزشمندتان را به تکمیل این پرسشنامه اختصاص دهید.
قبل از تکمیل پرسشنامه، اجازه دهید در مورد سنا جَل توضیح دهم. همانطورکه از نام آن پیداست، سنا جَل یک بِرَند آب معدنی است که در 11 اکتبر 2017، آغاز بهکار کرد. این ابتکارِ «انجمن رفاه همسران ارتش» است با این هدف که پول جمعآوری شده، صرف رفاه سربازان، بیوههای جنگی و فرزندانِشان شود.
مبلغ واقعی 20,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان